Joga 50+

Joga 50+ to sesje, których celem jest poprawa samopoczucia, wzmocnienie i uelastycznienie ciała, pobudzenie układu krążenia i praca z oddechem.
Zajęcia wpływają kojąco na układ nerwowy, uspokajają, wyciszają, a jednocześnie dodają wigoru i uczą pozytywnego spojrzenia na siebie i rzeczywistość.

Dodatkowe korzyści wynikające z ćwiczenia jogi 50+ to:

  • wolniejsze starzenie się,
  • poprawa ruchomości stawów,
  • odciążenie kręgosłupa i zmniejszenie dolegliwości z nim związanych,
  • lepsze funkcjonowanie organów wewnętrznych i gruczołów dokrewnych,
  • poprawa odporności,
  • łatwość oddychania,
  • większa wytrzymałość i siła,
  • mniejsza podatność na stresy,
  • poczucie wewnętrznego spokoju,
  • przypływ sił witalnych,
  • umiejętność relaksacji i lepszy sen,
  • poprawa zdolności do koncentracji, uważności i lepsza pamięć.

Podczas sesji używa się dodatkowych pomocy, np. koców, wałków, klocków, pasków, lin, krzeseł, ułatwiających wykonanie asan, a pozycje jogi dostosowywane są do potrzeb i możliwości fizycznych i zdrowotnych uczestników.
Grafik

12075060_1101015219910046_7436686382933737680_n

Z upływem czasu, przy regularnej praktyce jogi, ćwiczący uzyskają większą swobodę wykonywania ruchów, poczują większą energię, żywotność i coraz łatwiej im będzie wykonywać pozycje jogiczne, odczuwać przyjemność ćwiczenia i wyciszającą moc relaksu.

Joga wpływa również na lepszą jakość codziennego życia – dzięki zwiększonemu zakresowi ruchów łatwiej nam wstać, schylić się bez trudu i zawiązać buty, pokonać schody, podbiec do autobusu bez zadyszki. Pełny i bardziej świadomy oddech dodaje nam energii, chęci do życia i pozwala rozładowywać napięcia i stresy dnia codziennego.

Zapraszamy na zajęcia wszystkie osoby 50+ chcące w dobrej formie psychofizycznej korzystać z życia, wyciszyć się, ukoić nerwy, zatroszczyć się o siebie bez względu na to, ile wiosen za nami.